سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردمى خدا را به امید بخشش پرستیدند ، این پرستش بازرگانان است ، و گروهى او را از روى ترس عبادت کردند و این عبادت بردگان است ، و گروهى وى را براى سپاس پرستیدند و این پرستش آزادگان است . [نهج البلاغه]
جبرئیلستان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سوال

سلام /خداحافظ....فرقی نمیکند  من دیوانه ام!///////////////اهای..اوهوی...یک سوال دارم از من بخرید شانس درخونتون رو زده..اگه گفتین من کیم؟1..2..3.فروخته شد به خودم//////////////////////////////من دیوانه ام اصلا  همه بچه یتیم ها دیوانه اند ویقین داشته باشید که به شما مربوط نیست فقط به خدا مربوط است//////////



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرامرزخودسیانی ( دوشنبه 87/6/4 :: ساعت 6:48 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شعر
چندبیت شعر
امروز من
دریا
غریب کوفه
یارسفرکرده...
شعر
سوال
دل نوشته
شعر
یاعلی مدد
روز موعود

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 12370
» درباره من

جبرئیلستان
فرامرزخودسیانی
من عاشق شعروبارانم

» پیوندهای روزانه

روح جادوگر [35]
عزیزی [69]
سیدجوادذاکرطباطبائی [66]
خط وخو شنو یسی [58]
کربلا [20]
مذهبی [57]
انجمن شعرا ئینی [86]
اعیادمذهبی [22]
شعر [24]
دیوانگان بانوی دمشق [32]
محسن خدا بخشی [71]
فاضل نظری [21]
شیخ رضاجعفری [55]
احمدبابائی [123]
[آرشیو(14)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب