سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
جبرئیلستان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شعر

چشمان خدا سوی لبی می زده باز است      سجاده نینداز زمین غرق نماز است

 دردیده عشاق تو  ان حضرت عشقی      هر زخم به لوح تن تو محفل راز است

هر سینه نشد لایق تیر غم ودردت       شمشیر مکش ابروی تو حادثه ساز است

 خاک ازلب خشکیده توشرم نمیکرد        حالا به طواف بدنت مست نیاز است

با عشق چه گفتی؟ دگر از تیغ نترسید!      ای رب کرم -دیده تو تیغ نواز است

بالای سرت مادر تو نوحه گرت بود         احسنت بر ان چشم که خود ایینه باز است

(هرکو نکند فهم ازاین کلک بلا خیز)            شب مرد ولی قصه زلف تو دراز است...



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرامرزخودسیانی ( دوشنبه 87/7/15 :: ساعت 6:39 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شعر
چندبیت شعر
امروز من
دریا
غریب کوفه
یارسفرکرده...
شعر
سوال
دل نوشته
شعر
یاعلی مدد
روز موعود

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 12320
» درباره من

جبرئیلستان
فرامرزخودسیانی
من عاشق شعروبارانم

» پیوندهای روزانه

روح جادوگر [35]
عزیزی [69]
سیدجوادذاکرطباطبائی [66]
خط وخو شنو یسی [58]
کربلا [20]
مذهبی [57]
انجمن شعرا ئینی [86]
اعیادمذهبی [22]
شعر [24]
دیوانگان بانوی دمشق [32]
محسن خدا بخشی [71]
فاضل نظری [21]
شیخ رضاجعفری [55]
احمدبابائی [123]
[آرشیو(14)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب