سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شخص دیندار، ... حسادت را رها کرده است .در نتیجه، دوستی پدیدار شده است . [امام صادق علیه السلام]
جبرئیلستان
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» چندبیت شعر

بانام تو کیسه هایشان پرمی شد   قلب همه منشور تنفر میشد

 بغض تو برای کوفیان گشت یقین  درنزد خدا به دین تظاهرمی شد

 

 دروقت اذان نام نبی می بردند هر دم به قتال تو تفاخر  می شد

   

کشتند ترا وخون تو نوشیدند  اینجاست که خون پاک تو کرمی شد.... 

 

 در مذهب کوفه قتل تو داشت ثواب            این است زقاتلت تشکر میشد



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فرامرزخودسیانی ( دوشنبه 87/7/15 :: ساعت 6:33 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شعر
چندبیت شعر
امروز من
دریا
غریب کوفه
یارسفرکرده...
شعر
سوال
دل نوشته
شعر
یاعلی مدد
روز موعود

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 12321
» درباره من

جبرئیلستان
فرامرزخودسیانی
من عاشق شعروبارانم

» پیوندهای روزانه

روح جادوگر [35]
عزیزی [69]
سیدجوادذاکرطباطبائی [66]
خط وخو شنو یسی [58]
کربلا [20]
مذهبی [57]
انجمن شعرا ئینی [86]
اعیادمذهبی [22]
شعر [24]
دیوانگان بانوی دمشق [32]
محسن خدا بخشی [71]
فاضل نظری [21]
شیخ رضاجعفری [55]
احمدبابائی [123]
[آرشیو(14)]

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب